Gyakran ismételt kérdések

Mennyibe kerülnek a termékek?

A weboldalunkon látható gyártók hivatalos disztribútorai vagyunk évek óta. Ez odáig gyűrűzött, hogy már speciális, egyedi ajánlatot kapunk tőlük minden eszközbeszerzésre. Ezért rendelésedre mindig extra egyedi kedvezményeket tudunk adni. Magyarországon ez egyedülállónak számít, sőt még külföldön is csak elvétve látunk erre példát. Büszkék vagyunk rá. Kérlek vedd fel velünk a kapcsolatot az alábbi módok valamelyiként és azonnali tájékoztatást tudunk adni a kedvezményed mértékéről:

Mit kell tudnom a kiszállításról?
100.000 forint feletti vásárlás esetén a kiszállítás ingyenes, 100.000 forint alatti megrendelés esetében pedig a termék(ek) darabszámától, értékétől és típusától függ a szállítási költség, de erről minden esetben pontos előzetes tájékoztatást nyújtunk.
Csomagjainkat a Magyar Posta Logisztika - továbbiakban MPL - szállítja házhoz kizárólag hétköznap, munkaidőben 8 és 17 óra között, ezért kérjük, hogy olyan címre kérje a csomagot, ahol a fenti időintervallumban elérheti a futár! A küldemény kézbesítésének megkísérlése a feladó által választható 1 vagy 2 munkanapos időgarancia figyelembevételével történik. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!
Mennyi garanciát kapok a termékre?

Cégünk 1 év teljeskörű garanciát vállal az általunk forgalmazott termékekre. Minden garanciális ügyet személyesen mi intézünk, nem pedig a gyártóhoz küldünk téged. (IP telefonok esetében még cserekészüléket is biztosítunk.)

Milyen fizetési lehetőségeim vannak?
Megrendelésed banki átutalással tudod kiegyenlíteni. A termékekkel együtt szállítólevelet és hivatalos magyar számlát állítunk ki részedre, átutalásos fizetési móddal, 8 napos fizetési határidővel.